poniedziałek, 2 września 2013

► 2# Szkolny haul

 
Witajcie!

Jak samopoczucie po pierwszym dniu szkoły? Cieszycie się, czy raczej martwicie?
Ja nawet się cieszę, bo wakacje już mnie trochę nudziły. Prawie całe spędziłam w domu, a teraz
spotkałam się ze znajomymi i niektórzy przez wakacje bardzo się zmienili :)
Trochę to dziwne, ale jeszcze remontują nam szkołę, więc apel był krótki. Jutro mam 7 lekcji,
w tym 2 lekcje niemieckiego i 2 polskiego, więc życzę sobie powodzenia...
A przechodząc do tematu przygotowałam dla Was szkolny haul, który w tym roku jest wyjątkowo
duży, ponieważ wszystkie moje kredki, mazaki, ołówki itp. zostały "pożyczone" przez moją siostrę. ;)

A to i moje książki:



I zeszyty:




(W tym roku mam dużo tych z oxforda. to długa historia, ale wspomnę, że chciałam sobie kupić tylko
jeden, żeby zobaczyć co w nich jest takiego wspaniałego ;) )

A oto cała masa różnych dupereli, które w większości nie są mi potrzebne, ale jeżeli ja ich nie
będę używała, to moja siostra na pewno się nimi zaopiekuje ;)  : 





No,  to wszystko. Takie oto moje zakupy :)
Jeżeli macie prośby dotyczące wpisów itp. piszcie śmiało.
A i zapraszam do komentowania-przecież nie gryzę ;)

Do następnego wpisu!

                                                                                    Clever soul
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz