czwartek, 5 września 2013

► 3#

Witajcie!

 
I jak minęły pierwsze dni w szkole?
Ja mam zapowiedziane już 3 kartkówki :/ Z matematyki,
fizyki i polskiego. Tak więc w ten weekend zamiast jeszcze
odpoczywać, będę się uczyła.
Nie wiem jak dla Was, ale według mnie początek
roku szkolnego jest strasznie zabiegany.
Trzeba dokupić brakujące książki, zorganizować czas
i "wbić" się w ten szkolny rytm. Jutro mam do szkoły
na 8.55 , więc się w końcu wyśpię :)
A dzisiaj postanowiłam dołączyć do mojej koleżanki i nie będę
jadła mięsa ;) Niestety wcześniej już zjadłam kawałek parówki, więc
zacznę tak oficjalnie od jutra. Sama jestem ciekawa, ile wytrzymam.
Kiedyś dałam radę ok. 6 miesięcy, więc teraz też dam radę. Trzymajcie kciuki! ;)
 
Tak więc ja już zmykam ;)
No i jak zawsze zapraszam do komentowania :D
No i napiszcie jak Wam idzie w szkole, czy podoba Wam się plan lekcji, no i ogólnie
co tam słychać ;)

A to kwiatek z mojego ogródka  ^_^
 
 
Do następnej notki!
 
                                                                                        CleverSoul



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz