niedziela, 8 września 2013

► 4#

 

Cześć!

No to mamy niedzielę i jutro trzeba iść do szkoły :/
Ja dzisiaj czuję się strasznie. Złapałam jakiegoś bakcyla.
Boli mnie gardło i tylko chodzę i smarkam :(
Zaczynam tęsknić za wakacjami, można było wtedy tyle
wolnego czasu i nie trzeba było się martwić o
kartkówki sprawdziany itp.
W tym tygodniu zaczynają się treningi. Będę miała mniej czasu,
ale muszę się zorganizować. W tym roku dochodzą mi również
przygotowania do bierzmowania i chcę zacząć chodzić
na dodatkowy angielski, ale jest problem, bo jest on w tym
samym czasie co te przygotowania :/
 
Mam nadzieję, że jakoś to będzie i na wszystko znajdę chwilę :)
 
 
 
 
 
 
To papa i zapraszam do komentowania i odwiedzania bloga :)
 
                                                                                                CleverSoul
 

1 komentarz: